Dzień dobry,
od 21 października 2024 r. skorzystasz z nowej wersji bankowości internetowej SGB24.
Co to dla Ciebie oznacza?
Co czeka Cię w SGB24?
W bankowości internetowej SGB24 przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
Zaloguj się i…
Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku lub za pomocą aplikacji TokenSGB dostępnej w Google Play (Android) lub AppStore (iOS).
Logowanie
Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bszuromin.sgb.pl, przez wybranie przycisku logowanie do SGB24, który znajduje się w prawym górnym rogu . Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/
Szczegóły
Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta, dostępnego na naszej stronie w zakładce Nowa bankowość SGB24. Warto się z nim zapoznać przed pierwszym logowaniem.
https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2023/03/Przewodnik-SGB24.pdf
https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2023/03/Przewodnik-SGB24-BIZNES-1.pdf
Po 21 października 2024 r. możesz również zalogować się do obecnej bankowości internetowej https://bszuromin.cui.pl używając obecnych danych logowania, ale od momentu uruchomienia SGB24 będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji.
SGB24 wprowadzamy dla Ciebie sprawnie i mamy nadzieję , że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać j swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
Kontakt
Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy w dni robocze pod numerem 23 6572100 w godz. 7:45 – 15:30 lub dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora),
Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.
Nowa bankowość elektroniczna – pliki do pobrania:
Przewodnik dla Klienta – SGB24 – obowiązujący od 21.10.2024
Przewodnik dla Klienta – SGB24 BIZNES – obowiązujący od 21.10.2024
Przewodnik dla Klienta – Mobilny Token SGB – obowiązujący od 21.10.2024
SGB24 Biznes to nowoczesna bankowość internetowa i mobilna stworzona z myślą o dużych i wymagających klientach firm i korporacji. Dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA.
Przelew w naszej bankowości wykonasz naprawdę szybko i bezproblemowo. Czeka Cię realizacja wielu przelewów? Z pomocą przyjdą Ci paczki przelewów i wygodny import plików z przelewami.
Dowiedz się, jak dużo możesz ustawić w SGB24 Biznes według swoich preferencji! Czeka Cię wiele opcji: uprawnienia użytkowników, zmiana hasła, dane firmy, ustawienia importu i eksportu, kanały dostępu do systemu, rejestr zdarzeń, rachunek domyślny, filtrowanie adresów IP.
————————————————————————————————————————————————————————————
Pierwsze co zauważysz, to odświeżona szata graficzna. Dodaliśmy nowe ikony i ilustracje, zmieniliśmy kolorystykę. Co najważniejsze, rozszerzyliśmy funkcjonalność bankowości internetowej:
Historia transakcji |
Przelewy oczekujące |
Zlecenia stałe |
Wszystkie zrealizowane transakcje znajdziesz w miniaplikacji Historia transakcji. Domyślnie system wyświetla ograniczoną liczbę ostatnich transakcji, ale możesz ustawić własne wartości filtrowania. | Zlecone przez Ciebie przelewy oczekujące na realizację, znajdziesz zarówno w miniaplikacji Przelewy w zakładce Oczekujące, jak i w miniaplikacji Rachunki, w zakładce Przelewy oczekujące. | Jeśli często wykonujesz powtarzalne przelewy (np. za abonament internetowy) możesz utworzyć Zlecenie stałe i zarządzać nim w miniaplikacji Przelewy – zakładka Zlecenia stałe. |
Pobieranie potwierdzeń |
Przelewy odrzucone |
Wczytywanie list |
Potwierdzenia zrealizowanych transakcji pobierzesz w miniaplikacji Historia transakcji. Wystarczy, że klikniesz w wybraną transakcję a nastęonie w menu, które się pojawi, zaznaczycs Pobierz potwierdzenie. | Jeśli z jakiegoś powodu zlecony przez Ciebie przelew nie będzie mógł zostać zrealizowany, informację o tym znajdziesz w miniaplikacji Przelewy, w zakładce Odrzucone. | Wprowadziliśmy dynamiczne wczytywanie treści na listach, czyli brak tzw. stronicowania. Na długich listach kolejne wersy (np. liście transakcji) wczytają się dynamicznie w trakcie przewijania strony. |
Obszar detaliczny – co nowego.
Instrukcja – pierwsze kroki w bankowości internetowej.
Nowa bankowość internetowa EBP to nowoczesne rozwiązanie dla klientów detalicznych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji, w którym wprowadzone zostały dodatkowe funkcje i udogodnienia ułatwiające zarządzanie finansami, co w znacznym stopniu zwiększy Państwa komfort i wygodę użytkowania. Ponadto odświeżona została szata graficzna systemu wpływająca na przejrzystość prezentowanych danych:
zarządzanie rachunkami:
obsługa dyspozycji płatniczych:
obsługa złożonych schematów akceptacji:
Pliki do pobrania:
Dokumentacja użytkownika systemu Asseco EBP.
Regulamin świadczenia usług identyfikacji elektronicznej SGB ID dla klientów indywidualnych.